الهی


نماز

رازو نیاز با خدا

 

الهی 

 

دلی ده که در کار تو جان بازیم

 

جانی ده که کار آن جهان سازیم

 

تقوایی ده که دنیا را بپرستیم

 

روحی ده که از این بر خوریم

 

دانایی ده که از راه نیفتیم

 

دست گیر که دست آویز نداریم

 

از هیبت مگوی که تاب آن نداریم

 

نگاه دار تا پریشان نشویم

 

نیمایی تا در روی کس ننگریم

 

بگشای دری که در بگذریم

 

تو بنواز که دیگران نتوانند

 



نظرات شما عزیزان:

بيضايي
ساعت16:48---20 دی 1390
سلام اميدوارم موفق باشي مطالب وب لاگت خيلي خوب بود

بيضايي
ساعت16:45---20 دی 1390
سلام اميدوارم موفق باشي مطالب وب لاگت خيلي خوب بود

بسوی خدا
ساعت21:23---28 بهمن 1389
سلام دوست خوبم
ممنونم از حضور گرمتون
بسیار زیبا بود ، امیدوارم دوستای خوبی باشیم ؛ لینکتون می کنم موفق باشین
باز هم سر بزنین
اللهم عجل لولیک الفرج


s.t
ساعت19:26---17 بهمن 1389
سلام خسته نباشی اپم اگه خواستی یه سر بزن

pesar kush
ساعت16:45---14 بهمن 1389
slm golam man ye web zed pesara daram bia va nazar bede va mano yary kon montazeram mer30

s.t
ساعت15:03---7 بهمن 1389
راستی می خوام یه کتاب بهتون معرفی کنم چون وبلاگتون راجع به نمازه پس بهتره این کتابو بخونین اسمش( پس چرا نماز؟)هست جلد رئشم دقیقا مثل قالب وبلاگتونه با ارزوی موفقیت

سیدعباس
ساعت20:35---3 بهمن 1389
ممنون از تعریف شما از وبلاگ بسیار زیبا و با معنی شما سپاسگزارم خیلی دوست دارم با هم همکاری کنیم درصورت تمایل بفرمایید تا جهت یاداشت مطالبتون در خصوص نماز برای شما رمز عبور تععین کنم

سیدعباس
ساعت20:28---3 بهمن 1389
ممنون از تعریف شما از وبلاگ بسیار زیبا و با معنی شما سپاسگزارم خیلی دوست دارم با هم همکاری کنیم درصورت تمایل بفرمایید تا جهت یاداشت مطالبتون در خصوص نماز برای شما رمز عبور تععین کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 بهمن 1389برچسب:,ساعت 21:58 توسط غزل| |


Power By: LoxBlog.Com